Een online kerst keuzeconcept waarmee je het altijd goed doet.

We hebben voor jou 3 demoshops gemaakt waarin jouw collega’s online kunnen shoppen. Ze kunnen kiezen tussen de klassieke webshop, de kerstmarkt en de virtual reality kerstmarkt. Dus voor ieder wat wils.

Wanneer je ons keuzeconcept wilt bestellen kun je doorgeven voor welk online keuzeconcept je kiest. Jouw medewerkers krijgen alleen de gekozen webshop te zien. Wil je een gratis demo ontvangen van de keuzeconcept omgeving? Neem dan contact met ons op.

Over DOEGOODS

Hoe werkt mijneigenDOEGOODS.nl?

Stuur ons een bericht en vraag naar een demo-inlog voor jouw bedrijf, ga naar mijneigenDOEGOODS.nl en log in op je persoonlijke digitale kerstmarkt.

Het Geefmoment


Ondanks dat uw medewerkers zelf hun geschenk uitkiezen, wilt u ze natuurlijk wel iets in handen geven! Het geefmoment is een belangrijk moment, daarom hebben wij hiervoor een doosje (circa 11×15 cm) ontworpen met een leuke attentie.

Dit geefmoment is helemaal duurzaam. In het doosje vindt u 2 figuren die gemaakt zijn van gerecycled vilt. De hangers zijn aan de bovenkant voorzien van een gaatje, zodat ze in de boom kunnen hangen, maar ze kunnen natuurlijk ook gebruikt worden als onderzetters, boekenleggers, sleutelhangers, noem het maar op!

Kosten

Je bepaalt zelf het budget. Dit budget dient afgerond te zijn op hele euro’s, zodat het omgezet kan worden in Smiley’s. Je hebt bijvoorbeeld aangegeven een budget van € 60,- exclusief btw te hebben. Dit wordt omgezet naar 600 Smiley’s. Dit kan al vanaf € 25,- exclusief btw

Het budget is all-in, er zijn geen verborgen kosten.

Het budget is inclusief:

  • Een geefmoment, bezorgd op 1 adres;
  • Een gepersonaliseerde waardebon;
  • Een gepersonaliseerde website;
  • De verzending van het gekozen product naar een adres in Nederland of België;
  • Track and trace gegevens van de bestelling;
  • Een overzicht van alle bestellingen;
  • Gebruik van de helpdesk.

Helpdesk

Bij MijnEigenDoeGoods vinden we het belangrijk dat mensen een leuke ervaring hebben bij het shoppen. En daar doen we alles aan!

Tijdens het shoppen staan we live klaar via de chatfunctie in de site. Buiten kantoortijden kan via de chatfunctie een bericht achtergelaten worden, dan komen we daar zo snel mogelijk op terug.

Natuurlijk zijn we ook bereikbaar per e-mail en telefoon, we reageren altijd zo snel mogelijk.

Keuzevrijheid

MijneigenDOEGOODS biedt je medewerkers enorme keuzevrijheid. Er staan namelijk artikelen in de shop van 10 Smiley’s of een veelvoud daarvan. Stel dat u een budget hebt van 60 euro, dan krijgen uw medewerkers 600 Smiley’s. Daarmee kunnen ze dus tot wel 60 producten kiezen! Maar ze kunnen ook één product van 600 Smiley’s kiezen. En alles daartussenin.

MVO

MijneigenDOEGOODS beseft zich dat we een ‘voetafdruk’ achterlaten en die houden we zo klein mogelijk.

  • We gebruiken Groene post van Post NL.
  • We maken gebruik van de diensten van een sociale werkplaats.
  • We gebruiken alleen verpakkingsmateriaal en transportdozen die recyclebaar zijn en die gemaakt zijn met inkt van natuurlijke grondstoffen.
  • We scheiden ons afval.
  • De productiehal wordt verwarmd met zonne-energie.
  • We gebruiken groene stroom.
  • Wij zijn lid van MVO Nederland.

Logistiek

Zodra medewerkers besteld hebben, ontvangen zij een bevestiging per e-mail. Ze ontvangen nog een e-mail, zodra de producten verstuurd worden. In deze tweede mail vinden ze ook een track & trace link om het pakket te volgen.

De pakketten worden bij je medewerkers thuis bezorgd. Wanneer je medewerker niet thuis is gaat het naar een afhaalpunt in de buurt. Daar is het pakket beschikbaar voor afhalen. Uiteraard wordt de besteller op de hoogte gebracht door middel van een briefje in de bus.

Standaard worden de geefmomenten bij jullie op het bedrijf afgeleverd en de bestellingen bij de medewerkers thuis. Zijn er speciale wensen wat betreft de levering? Neemt dan even contact met ons op voor de mogelijkheden. Zo kunnen we de geefmomenten zelf bijvoorbeeld ook huis aan huis versturen. Of juist alles op het bedrijf, zowel de geefmomenten als de bestellingen.

De webshop is standaard open t/m 31 januari. Deze datum kan in overleg aangepast worden naar uiterlijk eind maart. Tijdens de bestelperiode houden we u op de hoogte van het aantal bestellingen dat geplaatst wordt, zodat je eventueel een herinnering kunt sturen naar je medewerkers. Wanneer de shop gesloten is ontvangt je een overzicht waarop je ziet hoeveel bonnen er verzilverd zijn en wat er besteld is. Op dit overzicht wordt ook de BTW inzichtelijk gemaakt. Uiteraard zijn al deze overzichten anoniem, MijneigenDOEGOODS houdt zich aan de wet voor bescherming van persoonsgegevens.

Ruim Assortiment

Bij MijnEigenDoeGoods hebben we een ruim assortiment voor jou!

Ontdek meer dan 1000 producten in onze shop, variërend van woonartikelen en huishoudelijke producten tot giftcards en goede doelen. In onze demoshop kun je al zien welke producten binnen jouw budget vallen.

Elk product wordt voorzien van een beschrijving en minstens 1 foto. Bij sommige producten zijn er zelfs filmpjes beschikbaar. En wist je dat onze webshop ook een 360 graden view heeft? Je kunt deze producten volledig draaien en vanuit alle hoeken bekijken!

Een andere populaire optie is om een kerstpakket te doneren aan de voedselbank. Op die manier kunnen we samen iets goeds doen tijdens de feestdagen.

En maak je geen zorgen als je bepaalde producten liever niet wilt aanbieden. We kunnen ze eenvoudig voor je verwijderen.

Bij MijnEigenDoeGoods staat jouw keuze en tevredenheid centraal. Ontdek ons ruime assortiment en creëer het perfecte cadeau!